Bilder från Frankrike


Första dagen låg vi på stranden i Juan les Pins och solade.


Skumpa på en strandrestaurang i Cannes.


Cannes



Jag och sonen längst croisetten i Cannes.


Barnen på piren.


Underbar utsikt från huset.


Jag och sonen redo för middag.


Underbart mysiga Mougines där vi åt middag på denna fina restaurang.


Jag och mannen myser under ett stopp på väg till St Tropez.


Kidsen på en pir i St Maxime.


Resans godaste lunch intogs på en restaurang i St Maxime. Färska räkor,
musslor, krabbklor med mer kött i än på en hummer, mm och till detta rosé.
MUMS!!


Kungens lilla fritidshus i ST Maxime.


Finlandsfärja lägger till i hamnen i St Tropez. Folk väntade spänt på att få
se ifall någon kändis skulle koma ut.


Liten båt!


Jag och mannen i Troppan!

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Kom i håg era vackra stunder vid rivieran, då ni är

ovänner

Kan ge er ett lågngt och lyckligt äktenskap.



Kram pappa.

2008-07-17 @ 21:24:41
Postat av: Annisen

Pappa: Jag och D reflekterar ofta över hur bra vi har det och vad mycket roligt vi upplever tillsammans. Det stärker oss enormt, även i svåra stunder och framförallt är det så kul att uppleva saker tillsammans med barnen och kunna ge dem detta. Sedan har jag och D vår träning tillsammans och det har utvecklats till något jättepositivt. Vi får tid ihop och sporrar varandra.

Livet är inte alltid lätt, men det är lättare när man delar det tillsammans med någon som man har roligt tillsammans med.

2008-07-17 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0