Annisen goes west

Japp, då var det dags för nästan en hel vecka
ensam i härliga Göteborg.
Jag ska på utbildning och kommer hem
sent på torsdagkväll och det känns faktiskt riktigt skönt,
Först och främst hoppas jag på en intressant och bra
utbildning och sedan ska det bli skönt att få dessa
dagar bar för mig själv,
Jag känner att jag verkligen behöver det nu,
komma bort och fokusera.

Jag gillar dessutom att åka tåg.
Jag tänker så bra när jag sitter i en tågvagn,
dessutom gillar jag själva grejen med att vara
på väg någonstans.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det så bra i Göteborg! Jag gillar också att åka tåg vilket är en fördel när man pendlar med tåg... Den bästa tiden på arbetsdagen om man ser till produktiviteten, ialla fall för mig. Tyst, ingen som stör. Bara jag och mina tankar. Som att lösa problem i sömnen fast på dagen - om du är med på vad jag menar. Ha det fint!

2009-08-24 @ 14:40:01
Postat av: Carina Bosch

Blir det för tjatigt att vara ensam så kan vi ju alltid ta en kaffe. Mitt nummer ligger väl säkert ändå ute i cyberspace gissar jag...0707-10 32 70



Hälsningar

din okända nya fjällgranne - Carina

2009-08-25 @ 08:46:12
URL: http://www.hemfjallstangen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0