Göteborg

Vad fort dagarna går,
trots att jag är helt ensam.
Jag har varit på utbilning under dagarna
och efteråt har jag strosat omkring på stan.
Det finns massor av mysiga affärer här
om man letar sig in på smågatorna och inte bara
går vid Nordstan och längst Avenyn.

Igår satt jag med min bok , ett glas vin och hotellets jättefina räksmörgås
och läste i över två timmar på uteserveringen. 
Så skönt att kunna sitta ute en sen augustikväll!!
Nu ska jag strax checka ut och bege mig till den sista
kursdagen.
Det är ca 20 minuters prommenad dit,
och det känns bara skönt.
Jag gillar att gå och kika på folk....
Tyvärr har utbildningen inte riktigt levt upp till mina föväntningar,
men det beror faktikskt mest på kursledaren.
Det är otroligt vad viktigt det är att personen som leder utbildningen är
insatt, en ra retoriker och så inte minst förberedd.

Nå väl, jag ser fram emot att komma hem,
men först längtar jag efter timmarna på tåget då jag ska läsa klart min bok.
Den är grym!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0