Suget...

Hm, kanske inte så bra men ja gjorde det ändå.
Vad??
Jo, jag älskar att rota runt på nätet efter flygbiljetter,
men har legat väldigt lågt sedan vi kom hem från
den senaste Thailandsresan,
men i går kunde jag inte hålla mig längre.

Thailand känns det dock inte som jag känner för än,
i mars kanske när Vasaloppen är körda.
Visst, jul och nyår finns men biljetterna är så ruggigt dyra då
och så är vädet så ostabilt, även om det naturligtvis är varmt.
Hur som helst har suget satt in hos mig.
Suget efter att resa,
få nya intryck och uppleva värmen som inte finns här.

Om jag har tur kanske jag får uppleva något helt nytt  senare i höst.
Inget är klart än över huvud tagen,
men Annisen har självfallet börjat kolla upp stället.
Förberedelser är A och O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0