Overkligt

Om en vecka harvar jag mig fram i spåret.
Bör ha varit igång i ca nästan 4 timmar nu,
om vi startar som det är tänkt.
Overkligt känns det....
Likadan att jag om 17 dagar sätter mig på planet
till Thailand tillsammans med barnen.
Nästan inget är planerat än.
Inte ens rutten är helt klar.
Overkligt...
Innan dess har troligen en annan händelse inträffat i mitt liv.
Exakt vad kommer jag att tala om senare i veckan.
Det är då dags för Elvis att göra entré...
Overkligt var det ja......
Mycket är det som händer just nu.
Inte konstigt att jag är trött i hjärnan...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Detta inlägg behöver du inte publicera... Vill bara önska lycka till med det sista - förstår att det är nära klart nu! Spännande! Kram sanna

2009-02-15 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0