Helikopterupplevelse

Så glad jag är över att jag fick hänga med finaste,
coolaste L på en timmes tur med helikoptern idag.
Vi åkte först österut till Enköping och tittade på nya
motorvägsbygget och fina gårdar.
Isen på Mälaren var otroligt vacker och häftig och
utsikten från 400 meter var fantastisk en dag som denna.
Tyvärr var det lite dis så vi såg inte Globen, något man
tydligen gör om vädret är helt klart, men Strängnäsbron
syntes typ så snart vi kommit upp.
Sedan vände vi tillbaka mot Västerås och tog en repa över
vårt hus och in över centrum där vi gjorde "high five" med
tuppen på domkyrkan.

Jag vet inte om det är fel på mig, menjag kände inte det
minsta rädsla eller oro, vare sig innan eller under flygturen.
Faktum är att jag lägger hela mitt liv i händerna på någon annan,
och släpper kontrollen totalt. Skulle gå riktigt fel finns det inte
någonting jag kan göra över huvudtaget, men det gör jag å andra
sidan även när jag sätter mig på en buss eller i ett tåg..
Jag litar dessutom fullt på vännen, att hon kan sin sak, och tro mig det kan hon!
Vi hade ganska mycket vind idag men hon flög toppenbra ändå.
Landningen gick också kanon...
Det enda jag kan klaga på är att timmen gick alldeles för fort,
men det är väl så det är....
Tiden går fort när man har roligt, och det hade jag verkligen!

Bilbevis kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Landkrabba

Jag är inte ett dugg avis - jag lovar!

2009-01-14 @ 23:12:44
URL: http://dandarache.blogg.se/
Postat av: Pilotskan

Hej Vännen! Jag är så fantastiskt glad att du följde med mig idag! Dessutom var det skoj att få premiärflyga runt tuppen med dig! Tack för att du är en så UNDERBAR vän!

2009-01-14 @ 23:19:28
Postat av: Annisen

Landkrabba: När Pill och Pull leker får du stanna hemma. Okej!



Pilotskan: I LOVE YOU...always. Förstår du HUR stolt jag är över dig?

2009-01-14 @ 23:35:50
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0