STOLT!!

Jag är så jäkla stolt och glad över min prestation
och så måste jag helt ärligt säga att jag är
förvånad över hur otroligt fräch jag känner mig.
Att ta sig runt Vättern är långt,
30 mil för att vara exakt,
men min kropp verkar inte ha fattat det.

När jag kom i mål konstaterade den jag fick
min medalj av att jag såg ofattbart pigg ut
för att ha cyklat så långt och varit vaken
en hel natt.

Nu längtar jag redan till nästa år,
men innan dess lär det bli många
och långa turer tillsammans med
Västerås Cykelklubb och mannen.

Kommentarer
Postat av: Dandarache

Du gjorde en jättebra runda och jag tycker att det var helt rätt att du startade 23.30. Återigen bra jobbat!

2009-06-15 @ 16:15:43
URL: http://Dandarache.blogspot.com
Postat av: /P

Väl kämpat! Tänker på din besvikelse förra året. Nu satt du den på plats. Anna! "A winner!"

Trevligt det var,.. att fira/uppmärksamma din prestation, Cleos ankomst till familjen Jansson och Christoffers dag. Ännu en god kväll hos er.

Mumms med lamm! Tack för en god kväll, Nea.

2009-06-15 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0