My precious...


Sonen räknade till 29 par högklackade skor i min garderob
och då har jag ändå ett gäng som står på jobbet, plus olika stövlar och
stövletter samt en del andra dojjor.
Det största problemet är att jag knappt får plats med dem i garderoben.
En dröm jag ha är att få en helt egen skogarderob där jag kan ha
alla fina skor och stövlar.


Ett av mina fynd från Las Vegas från White House- Black Market där
de har både grymma skor och fantastiska kläder.


Där hittade jag också de här sakerna som bara var tvungna att följa
med mig hem.
De är grymma på foten!!


De här underbara kompisarna är helt gudomliga på och dessutom
är de sköna att gå i.


Eftersom Cleo slaktade mina älskade höga guldsandaletter i skinn
som jag köpt i Bangkok var jag tvungen att slå till på dessa skönheter
från Guess som påminner lite om de som blev massakerade.


Vad vaje kvinna bör ha i sin skogarderob är ett par höga,
svarta klackar i skinn.
De här snygingarna hittade jag hos Kenneth Cole där även mannen
hittade ett par riktigt snygga svarta skor.


Kommentarer
Postat av: Malin

Djupt imponerad.



Linus ska nog inte klaga så mycket på min skosamling. Jag har nog lika mycket skor totalt, räknat med vildmarkskängerna också. :)

2009-11-20 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0