Blöt

Igår gick jag och mannen en prommis.
Jag har inte varit i form de senaste dagarna och måndagens löpning blev en totat flopp.
Vi gick ut ganska hårt och det kändes bra, förutom huvudvärken,
men efter 4 km fick jag total soppatorsk.
Helt slut!
Resten av milen varvade jag mellan löpning och att gå.
Det är otroligt vad det märks skillnad då kroppen inte är som den ska.
Om jag ätit och druckigt dåligt får jag sota för det, hårt.
Huvudvärken har funnits där nästan hela vecka.
Riktigt illa, dunkande och pulserande.
Nu känns det bättre.
SKÖNT!

I alla fall, under prommisen igår hamnade vi i jordens oväder.
Åskan blixtrade och regnet stod som spön i backen.
Vi SPRANG tillbaka och tog skydd under en bro.
Otäckt var det och blöta blev vi.
Sen....
Lika snabbt som det drog in var det borta.
Ovädret.
Kvar stod vi...
Två dränkta katter.

En blöt Annis....lite skraj också då det blixtrade och dundrade samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Fin Katt!



:)

2008-08-14 @ 22:45:24
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annisen

V: Allt på mig var blött...genomsurt. Skorna har kanske torkat imorgon om jag har tur. Dunvästen såg inte så rolig ut och den blev ganska tung av allt vatten.

2008-08-14 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0