Du tomten...

Jag tar tillbaka det där att jag inte önskar mig något.
En sådan där liten smidig dator som nästan får plats
i fickan, eller i alla fall i handväskan, önskar jag mig.
En ACER Aspire One, vit, svart eller rosa....
Fast rosa kanske känns fel för mannen om nu han
skulle vilja låna den, så vit eller svart är nog bäst.
De finns himla schysta erbjudanden nu tillsammans
med trådlöst internet.
Vad tror du, tomten....kan det vara något för
en bloggande, surfande liten Annis?
Fatta så smidigt att ha med sig i bilen
så kidsen kan kolla på film, för att skriva med på
eventuella lång och kortresor i framtiden...
Nästan så den kan få hänga med på fjällvandringen
eller i skidbacken..... NOT!
Alvarligt talat, tomten skulle inte det passa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0