Dojorna

Mitt stjärntecken är fiskarna och i alla horroskop står det att fiskar ofta har problem med sina fötter.
Tell  me something new!!
Mina fossingar har ofta ställt till det för mig. 
Ömmat, skavsår, extremt högvristad och inte minst stressfrakturer.

Tyvärr har jag mig själv att skylla för många av problemen.
Många långa dagar i riktigt höga heels har det blivit.
Men framförallt dumsnål vid köp av löparskor och inte alls frågat om råd och hjälp,
utan tagit de skor som verkat prisvärda och sett snygga ut.
Detta har inneburit att jag har sprungit i HELT FEL skor
som istället förstärkt mina problem.
 
Well, den tiden är över nu.
Rätt skor för min fot och formgjutna sulor som stöd ska förhoppningsvis
innebära att jag kan fortsätta springa utan att få djävulskt ont i fötterna.

Gårdagen inköp blev ett par Nike Air Pegasus.
Supersnygga och de kändes bra när jag drog 5:an igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0