6 månader

I över ett halvt år har jag bloggat nu.
6 månaders tankar och funderingar,
reflektioner och allmännt ordbajsande
finns nedklottrade i denna blogg.

Mina innersta funderingar, djupa och ibland fulla av smärta.
En ibland ledsen och trött Annis...
Men också sprudlande glad och på språng.
Det är nog så jag är, oftast....glad.
Jag försöker leva livet nu, idag,i stället för att skjuta allt på framtiden.

Jag försöker vara sann mot mig själv och min omvärld.
Ibland blir jag så trött på mig själv, men oftast gillar jag
den lilla blondinen skarpt, både till kropp och själ.
Vad andra tycker om mig, ja det vet jag faktiskt inte.
Åsikterna går nog isär, beroende på vem som tillfrågas,
men jag hoppas att ingen tycker att jag är elak.

Kärlek // Annisen

Kommentarer
Postat av: Skunkan

jag tycker att du är snäll och vill alla väl.

Oftast glad, förmodligen är du som alla andra damer lite sur ibland, men som tur är drabbas bara din man och dina barn av det, och inte jag.

Allt utom elak.



//Dr.Quinn

2008-11-20 @ 09:53:24
Postat av: Annisen

Dr Quinn: Tack för fina ord, och visst är det så att det är mannen och barnen som får ta de hårdaste smällarna, men ofta är det faktiskt befogat.

Min tunga kan vara vass, men ärlig...och ärlighet kan kan ibland vara jobbig.

Hoppas att allt är bra med dig och familjen och det vore kul att ses snart. Dan drar till Milano i helgen, men jag och kaffebryggaren är hemma ;-).

Kram / A

2008-11-20 @ 13:10:24
Postat av: Catarina Frisk

Du är allt annat än elak! Kram C

2008-11-25 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0