Fryser..

Vilken kass kväll det blev,
på sätt och vis i alla fall,
beroende på hur jag väljer att se det.
Ingen och då menar jag verkligen ingen lust
eller inspiration till att träna.
Noll engagemang!
Skulle låtit bli ens försöka.

Körde 1000 meter rodd som uppvärmning,
2*3 chins med egen vikt
2*4 dips med egen vikt
3*12 benpress 109 kg
Super pull-over 8 * 50 kg, 10*46kg
sittande bröstpress 12*50 kg

Sedan gav jag upp....

Nu en kopp lakritste.....supersmarrigt!
Fryser gör jag också.

Attans, ALLA åker till Thailand nu.
Varenda kotte verkar spendera typ minst två veckor där nu....
Jag, avis?
HUR  kan någon tro det?

Kommentarer
Postat av: Andra sidan av myntet

Thailand version 3.0 kommer fortare än en bredsladd i Bad Gastein. Du behöver inte oroa dig om att du känner dig ensam om att vara avis. Vi kommer att åka dit nästa år.

2008-11-20 @ 17:44:32
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0