Milano.....

Vad är väl en resa till Milano.
Vinprovning, fotboll, shopping och kultur...
God mat och ännu godare viner...
Ingenting jämfört med ytterligare en helg i metropolen Västerås.
Tänk vad trevligt jag ska ha...
Jag kan ta en tur till Hälla och gå på IKEA medan mannen
kollar in matchen mellan Juventus mot Inter.
Eller kanske kan jag ta ett glas vin på Varda medan han provar viner i Milano.

Bitter?
Inte jag, inte!

Till mannen:
Hälsa Zlatan och Mellberg om du ser dem.

P.S De är två killar som spelar fotboll och är ganska kända.

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

Åh, Juventus - Inter...



Lovely!

2008-11-23 @ 21:54:30
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0