Velande...

Skidresan till Österrike är bokad.
Badgastein blir det denna gången också.
Jag och mannen har velat fram och tillbaka.
Vilken vecka är bäst...
Tänk om det är lite snö.
Tänk om det är för mycket snö.

När vi åkte i våras snöade det massor och det var bra....
och mindre bra....
De är inte lika duktiga på att pista som här hemma,
eller så kanske de är de men inte bryr sig.
Uppåkt blev det i alla fall framåt eftermiddagen.
Men vi det laget hade vi i alla fall åkt betydligt mer och längre
än under samma tid hemma i de svenska fjällen!

Dessutom finns det massor med mysiga restauranger och skihüttor som serverar
god mat, glüwine, öl mumsig espresso och fantastiska bakverk.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Besöken på bloggen är sporadiska - men nu har jag läst om era senaste aktiviteter. Kul med Österrike, förstår att ni längtar. Och ni verkar ha valt rätt hockeymatch! Jag blev avis när jag läste VLT dagen efter... Jag som hade klippkort på Rocklunda när VIK gick upp i elitserien för ... massor med år sen. Jag följer gärna med någon gång!



Tekannan finns alltid framme i vår familj - stanna när du är på prommis vettja! Var livet och samvaron tar vägen i stressens och jobbets tillvaro vet jag ej - tragiskt nog undrar jag också var hösten och samvarons tid tog vägen. Hoppas vi ses snart!



Många kramar

2008-11-17 @ 13:17:57
Postat av: V i c k t o r i a

Ni är så vansinnigt duktiga på att göra grejer! Big up!



Kram, V

2008-11-17 @ 20:31:41
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0