Mål

Att sätta upp mål att sträva mot är bra.
Jag har några som jag jobbar emot.
Tar kanske tid att nå, men vad fan!!
Det som inte dödar, det härdar är mitt ordspråk
(med lite mjuk underton ;-)).
Jag behöver dock få lite hjäp på traven,
och inspiration och coachning är superbra.
Vaför harva på i samma spår och kanske göra
något halvbra när det går att ta hjälp och få tips
på hur jag ska förbättra vissa saker.
Konstruktiv kritik är toppen (vissa dagar är vi kanske dock mindre mottagliga)!

Något jag behöver jobba på framöver är att sätta upp mål
när det gäller mitt jobb och min "karriär".
Gillar egentligen inte det ordet - K A R R I Ä R.
Det låter så pretantiöst och lite "jag är för mer"
och egentligen är det bara utveckling vi menar.

Just nu känns det bara så fantastiskt roligt på jobbet
och det i sig är, och har varit ett stort mål för mig.
Nu vill jag utvecklas ännu mer i mitt yrke, få ännu djupare kompetens
i de frågor jag jobbar med, men framförallt vill jag fortsätta känna glädje.

Träningsmässigt har jag mina mål, men de är jag lite tyst om att kommunicera högt.
Arnold och Sylvester är dock mina STORA förebilder :-)
Nej, absolut inte, men jag gillar muskler och har ibland tänkt tanken att det vore roligt att
att hålla på med fitness, men det kräver så extrema insatser när det gäller kost, mm
och jag känner inte att kycklingfilé och äggvita är vad jag är sugen på till frukost, lunch och middag.
Tackar vet jag tonfisk ;-)

Undrar om jag har "rätt gener"? Nej...kanske inte ändå ;-)!


Undrar hur mycket "Brun utan Sol" och äggvitor den här
bruttan har konsumerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0