Shit...

Samtal som bara flyter.
Positiva människor med empati.
I LOVE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa dig osminkad?

Och är du en såkallad kopia?

eller har du en egen stil?



;)

2008-09-17 @ 16:48:23
URL: http://honkarolina.blogg.se/
Postat av: Annisen

Karolina: Visst kan jag det, men jag måste erkänna att jag nästan alltid har smink. På gymmet eller dagar jag bara är hemma struntar jag totalt i smink. Sommartid använder jag mest mascara.

Själv då?

Kopia skulle jag absolut inte kalla mig. Känner mig faktiskt trygg i mig själv och min klädstil och vet vad jag trivs i och vad som passar min kropp(i alla fall inbillar jag mig det). Kopior för mig är alla unga tjejer som ser PRECIS likadana ut, eller många av modebloggerskorna som även de är som små kloner.

Hur kul är det egentligen?

2008-09-17 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0