Yeehaa

  • En stund på gymmet för träning av överkroppen - check
  • Handla på ICA Maxi - check
  • Middag med löjrom, skaldjurssallad med räkor, kräftor, mango, avocado, mm - check
  • En flarra skumpa delad med mannen - check
  • Dubbel espresso med chokladglass och jordgubbar - check
  • Dotter sovande i soffan nere - check
  • Finnig tonåring framför datorn- check
  • Dyka i säng tillsammans med mannen i mitt liv - check
  • INTE sätta på larmet på klockan - check

    Det ÄR schyst med fredag!!

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

Sounds like a good life to me!



Kramar, V

2008-09-20 @ 09:02:02
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annisen

V: Ja, ibland är det skönt...livet ;-). Och jag behövde det igår för veckan har varit intensiv.

Ha en härlig lördag. Ska försöka ta mig runt på en 2 mils löptur (det går ett lopp jag vill delta i nästa helg, men är lite osäker på formen) så jag tänkte testa den idag. Kramen!

2008-09-20 @ 09:49:47
Postat av: Bon d'avoir

Det känns som om jag har befordrats från "La cinquième roue" till "Bon d'avoir". :-) Lördagarna är sköna och jag tycker om att slappa.









2008-09-20 @ 23:29:39
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0