Trevligt men....

Alltså, det var jättetrevligt igår på julbordet,
men maten var absolut ingen höjdare,
vilket även bekräftades av de i sällskapet som
vanligtvis trycker i sig av julmaten.

Dessutom är det så rackarns trångt i lokalen 
så jag är glad att jag inte är av modellen större,
för då hade det blivit jobbigt att ta sig fram mellan borden.

Vi kom hem ganska så tidigt så det blev en frisk och
kylig tjejprommenad tillsammans med Cleo, Malin och dottern.
Att vara ute och gå sent på kvällarna är riktigt nice,
för man kan gå och spana lite hur andra har det inomhus.
Vissa har totalt gett allt vad smak heter på foten
och helt ohämmat gått loss på glitter, tomtar, isbjörnar
och ljusslingor i alla upptänkliga färger.
Men, men....
smaken är som baken oh tur är väl det!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med på alla fronter.. :) Det var skönt att komma ut på en kort prommis igår, jag åt mig lite mätt på all lax igår, för den var i alla fall bra!

2009-12-17 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0