Bilder från onsdag, tordag och fredag

''
Thaiairways Boeing 474-400 som ska ta oss till Bangkok.


Jag sitter och väntar på att få boarda och anledningen till att jag sitter på
golvet är att det bara är där det finns ett eluttag att ladda datorn vid.


Äntligen är vi påväg!


Uppe i det blå!


Jag och dottern har precis bytt om från jeans till klänningar pch nu får de
snällt vänta i västan i 4 veckor innan de kommer på igen.


Dottern springer ner på stranden det första hon gör och börjar leta
eremitkräftor och krabbor.

'
DR Lantas Red cury with chicken har vi längtat länge efter...70 THB,
alltså 16 kronor!


En blek Annis på stranden första kvällen.


Barnen och mormor på stranden,


Jag och mammsen på Seaside.


Mammsen hälsar till maken, svärsonen och brorsan att en kall Chang
smakar toppen i 35 graders värme.


Jag vid poolen med tröja för att jag har brännt mig. Amatörmässigt!


Utsikt från poolen.


Jag, mammsen och dottern på stranden på väg in till Saladan.


Herr och fru snigel på äventyr.


Vi har det bra!

Kommentarer
Postat av: Jag

Det märks att ni har det bra. Krama om alla barn och svärmor!

2009-03-07 @ 09:13:51
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Edel Jansson

GUD ,va skönt ni har.

Var det upp till mig skulle jag redan varit där.Oj,va jag längtar bort från grått,trist väder.

Kram på är alla,hoppas vi ses i Thailand

2009-03-07 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0