Lazy onsdag

Efter tre dagar fulla av dykning var det skönt att stanna på land
och vädra ut kvävet idag och samtidigt passa på att njuta av
solen och stranden lite, men vi kunde inte hålla oss, så imorgon
bär det av mot Koh Bida igen för en heldag med dykning.
Jag hoppas vi får båten Lanta Diver 1, för den gillar jag av någon anledning bäst.

Vi har slappat på förmiddagen och medan sonen gjorde läxor och dottern
letade krabbor gick mannen och jag vår vanliga prommis längst stranden.
Vardagliga sysslor som att gå och lämna in tvätt har vi också hunnit med ;-)
Eftermiddagen tillbringades på en av våra favvoplatser här på ön, Relax Bay,
där de, förutom fanstastisk mat och en underbar strand har sköna hängmattor
som man kan ligga och slappa i, eller som i mitt fall, läsa en bra bok.
Strandbaren gör dessutom ruggigt goa fruktshakes och drinkar.
MUMS!!!
 
Nu på kvällen har vi varit inne i Saladan på vårt dykcenter för mannen skulle
boka en kamera inför morgondagens dyk, då han ska fota en massa har han tänkt.
Vi har också ätit middag på Seaside och shoppat lite tabletter som är bra mot kli...
Myggbett alltså :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0