11 maj 1996



Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jag igen

Helt otroligt vad tiden går fort. Det känns inte så länge sedan vi vaknade upp i vår renoveringsbarack, åt en smarrig baguett från ICA, skjutsade dig till frissan, tog hand om en massa prylar eftersom att samma dag som vi gifte oss fick vi åter tillträde till vår lägenhet som hade rotrenoverats; jag sprang med sonen under ena armen och tupperware-byttor under andra. Den dagen gick verkligen fort eftersom att det var massor med saker som skulle göras. Tiden tuffar på och så är vi här idag tretton år senare... Undrar hur det kommer att se ut om tretton år? då kommer jag att vara 50 år gammal, du kommer dock att vara kring 25 som vanligt ;-)



Kram, puss och allt det där

Jag

2009-05-11 @ 08:53:16
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Sunkalainen

Ni är så gulliga, puss puss!!!

2009-05-11 @ 14:54:47
Postat av: Anonym

ÅH, Ni är väl för fina!



Grattis och ännu mer kärlek till Er!

2009-05-11 @ 15:50:53
Postat av: Sanna

Grattis herr o fru Jansson! Tänk att det är 13 år sedan er fina dag. Jag minns festen, min gula prästkragsklänning, samboka och att vi alla såg så rysligt små ut. Roligt med alla minnen, och alla foton som förstärker minnena. Kram kram

2009-05-11 @ 22:03:59
Postat av: Anonym

Mannen: Om tretton år....hm, ja då har vi nog kanske barnbarn, stugan är i topptrim, liksom vi och så sitter vi nog och konstaterar att vi har för lite mil i benen, i år igen!



Sunkan och V: Tack!!



Sanna: Tack! Det är underbart att titta på korten, och visst såg vi unga ut, allihopa! KRAM!

2009-05-12 @ 06:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0