Dagens tur

135 km blev dagens cykeltur.
Jag mötte upp mannen nere vid Lögis,
där han cyklat Företagstrampet med sitt jobb.
De ställde upp med två lag och de rullade
i mål som 1:a och 4:a.
Mannen var faktiskt snabbast över mållinjen
på typ 52 minuter.
Bra jobbat!

Sedan rullade vi ut ur stan och tog oss
en rejäl runda.
Snittet låg på 25,4 km/h och det är OK.
Jag hade velat köra 15 km till, men mannen
var ganska så sliten och dessutom hade jag
grymt ont i ryggen.
Varför då då, undrar någon kanske?!
Jo, jag passade på att klippa större delen av vår
häck medans mannen cyklade Företagstrampet
och det är en killer för ryggen.
Häckklippning alltså!

Nu pizza och tonfisksallad....
Räkna själva ut vem som ska ha vad.
(Sardeller är grymt gott  till tonfisksallad!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0