Mitt paradis

Ikväll sätter vi oss åter i bilen för att åka till vårt andra hem.
Det är verkligen så det känns med stugan i Sälen,
som att jag kommer hem så fort jag kliver innanför tröskeln.
Slutfix med köket står på agendan samt en massa annat fixande,
såklart!!!
Nästa helg kommer Catta, Roffe och vår "gudis" Gry och hälsar på
och det ska bli så jätteroligt, men samtidigt känns det lite pirrigt.
Vi har ju lagt  ner så ofattbart mycket arbete,
pengar och kärlek på detta, vårt paradis,
och tycker att det är så fantastiskt underbart att bara få vara däruppe
på fjället med naturen inpå knuten och full action vid skidanläggningarna
bara 10 minuter bort ifall man vill ha det.
Jag vill ju att de som kommer och hälsar på oss
också ska tycka om vårt paradis!

Som det ser ut nu ligger snön kvar pch jag hoppas verkligen att den
gör det nästa helg också eftersom Gry absolut vill ta med sina
längdskidor....
Någon meter skidspår ska vi väl kunna ordna fram :-)


Kommentarer
Postat av: Carina Bosch

Hej Hej!



Gamla tanten vill också åka skidor! Kom förbi så hakar jag på!!!!



Kram på er!

2009-10-17 @ 22:51:07
URL: http://www.hemfjallstangen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0