Budda View

För ett par dagar sedan,
tidsuppfattningen är inte som den ska när vi är här nere,
hittade vi smultronstället Budda View som ligger ute på piren i Bang Bao.
Vi satt där en eftermiddag och njöt av watermelon shakes och drinkar
och bestämde oss då för att bo här några nätter.
Vi har nu varit här i två nätter och ska bo kvar åtmindstonde
en natt till, kanske mer..
Personlen här är kanontrevliga och gillar verkligen att prata med gästerna
och det betyder att deras engelska är bra och hela tiden utvecklas,
vilket ibland inte är en självklarhet på alla ställen och maten är grym.


Här sitter jag och hunken vid ett av de låga glasborden som har öppet
undertill så man sitter och dinglar med fötterna över vattenytan.


En kall och god Magarita!


Kidsen njuter av watermelonshakes!


En liten bit av paradiset!



En relaxande Annis!


Min kvällsutsikt!


Sovrummet med jättefina sängar!


Badrummet är också jättefint!


Den här bilden är inte den bästa, men jag tycker att den förmedlar
den härliga stämningen här på kvällen med trevliga människor,
god mat och riktigt schyst musik.


Kvällsbild från relaxbryggan!

Kommentarer
Postat av: svärmor

sÅ UNDERBART SKÖNT NI HAR DET!!!Glädjer mig!!Snacka om LIVS KVALITET!!!!När vi åker ned till hösten skall vi ta en tur till Koh Chang,värkar som det är en fin ö.Ha fortsatt skönt,det är ni värda.Kram till är ALLA!!!

2010-04-14 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0