Avdammning

Nu känns det som dags att ta och damma av min kär blogg.
Sommaren lider mot sitt slut och just nu
vräker regnet ner utanför fönstret.

Jag har gått och verkligen saknat att blogga,
men av någon förunderlig anledning har inte tiden räckt till.
Prioriteringar är såklart det som det handlar om
och nu är det dags att ta ett krafttag.

Min vision är att använda mig av mer foton
och en liten dröm som jag har är att gå en kurs och lära
mig använda vår systemkamera ordentligt.
Just nu är min status där autoläge och tryck....
Synd på en så bra kamera,
men mannen tycker nog å andra sidan det är bra för
han får ha den helt för sig själv.

Nu är det dags att göra sig klar för jobbet....
Weehoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0