Skön helg...sent omsides

Här kommer ett inlägg jag glömt posta och som är en vecka gammalt.

Oj vad fort det går när man har roligt.
Helgen tillbringades i Västerås och det var riktigt skönt,
eftersom de kommande helgerna kommer att tillbringas i Sälen.
Fredagkvällen spenderade jag varken i Stockholm eller tvättstugan,
utan jag och mannen var och tittade på köksgruppen en gång till, 
och slog till och beställde den.

Lördagen bestod av biltvättande och födelsedagsfirande av en jobbarkompis.
Först fick vi äntligen möjlighet att bjuda hem Robban och Sofie på lite
bubbel och snacks inna vi satte av mot Björnön och Annelies fest.
Vädret som under dagen skiftat massor stabiliserades och det blev en
magiskt vacker sensommarkväll som bjöd på både dans och myggbett.

Under söndagen lyckades jag infria två av mina mål denna helg,
nämligen att ta en tur till mitt svampställe och ta en löprunda.
Shit vad jobbigt det är att vara otränad, men så skönt det känns
när man väl har genomfört sin träning.
Värk kommer med all säkerhet att infinna sig, BIG TIME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0