Ågren...

Usch vad jobbigt det är att behöva sälja huset.
Inte på grund av sentimentala känslor gentemot huset
utan allt praktiskt fixande som att välja rätt mäklare,
slutföra småsaker som bör göras innan mäklaren kommer,
städa och flytta bort grejer och så det allra värsta....
Att behöva ha en massa okända människor snokande runt ibland
mina grejer, i mina rum och skåp.
Superjobbigt!!!
Bara tanken på att det går omkring människor och kitiserar
mitt hem får mig nästan att få ont i magen.

Det ska bli SÅ skönt när allt är över
och förhoppningsvis drar det inte ut på tiden allt för mycket.

Är det någon som har tips på vad jag ska tänka på
när det gäller val av mäklare eller annat inför försäljningen
så tar jag tacksamt emot dessa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, din blogg är igång igen - kul! Har saknat den! Lycka till med husförsäljningen, mina tips har då redan fått för många av ;-). Det kommer att gå bra med visningar och "snok" - tänk att de granskar huset, inte dig eller er. Kram från hon som ännu väntar...

2010-02-10 @ 18:11:01
Postat av: Annisen

Sanna: Tack!

Dina tips har varit till en gigantisk hjälp cch jag är så glad att kunna bolla alla våra funderingar och få tips av både dig och Tessan. Jag vill bara att allt ska vara färdigt och att vi förhoppningsvis får ut det vi vill för huset. Tänk om ingen vill ha det.....Fy vad hemskt för det är verkligen ett toppenhus på alla sätt!

KRAM och hoppas väntan snart är över!

2010-02-11 @ 07:24:28
URL: http://lillaannisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur går det? Har ni lyckats hitta lämplig mäklare än?

Klart att massor kommer vilja ha ert hus. Bara det är trevliga prickar. :)

2010-02-11 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0