Argghh

F-N!!
Skit!!
Bajs!
Jag har i dag upptäckt att min helt fantastiskt fina hund,
lilla söta Cleo har tuggat i sig två av mina allra finaste skor.
Två av de supersnygga, skyhöga, dyra skorna som jag köpte
när jag och hunken var i Las Vegas är nu ett minne blott!
Mitt avgrundsvrål fick henne att anta formen av en slokande
damtuss, knappt synlig för ögat och hon fullkomligt krälade
vid mina fötter.
Inte blev det hela bättre då jag ringer till vårt försäkringsbolag,
Länsförsäkringar och får veta att drulleförsäkringen täcker i stort sett allt
utom just skador som orsakats av djur.
FAN!!!
Det gör ont i mitt hjärta just nu!!
Jätteont!

Kommentarer
Postat av: Dandarache

Stackars Lilla Annisen! Stackars skor!

2010-02-22 @ 15:54:16
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Malin

Aj. Jag gråter med dig.

2010-02-23 @ 11:16:43
Postat av: Edel Jansson

Men stackars Är!!!Tycker så synd om dig,du som är så rädd om dine saker!!

Och så synd om Cleo!!!Hon förstår nog att hon gjort matte ledsen.

Kram //

2010-02-23 @ 12:03:04
Postat av: Christina Bylander

Stackars dig. Nu gäller det att tänka positivt = dina fötter kommer inte att sakna skorna och du kommer definitivt inte att behöva dem i Thailand. Det finns "förskräckliga = skithöga" skor i Bangkok så du kan säker hitta några nya.

/ Morsan med fotriktiga/fula skor

2010-02-24 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0