Dagens Annisen

Bon Jovi släppte sommaren 1986 låten You Give Love a Bad Name
och jag törs inte tänka på hur många gånger jag sjungit med
i texten under dessa, öh.....snart 24år.
I dag upptäckte jag att under alla dessa år av skrålande
har jag sjungit fel, tvärfel!
Inte på en litet sketet ord  i en liten obetydlig mening som
ingen ändå lägger märke till, nej ska man göra något fel
är det lika bra att göra det rejält och statsa på refrängen!
Det här är pinsamt att erkänna,
men det är endast genom sina fel man växer,
så here it comes....
Shot through the hart
And you're to blame
You give love a bad name
ja, så går början på refrängen,
men jag har i alla år skrålat
shout to the high......
Pinsamt, ja i alla fall om man nu räknar sig som en donna
med lite koll på de gamla rockbanden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0