Dolph

Så var spektaklet igång igen!
Vad menar hon nu kanske någon undrar....
Melodifestivalen 2010 syftar jag naturligtvis på
och i år var jag faktiskt lite nyfiken på premiärprogrammet.
Inte för att jag väntade mig att få en kavalkad av supehits
utan för att "the Dolph" ska vara med som en av programledarna.
Kan det bli annat än en fet kalkon???
Ja, faktiskt!!!!
Snubben var ju riktigt skön,
drev med sig själv och även om vissa av hans kommentarer
var mer än lovligt fåniga, så fullkomligt smälte jag av hans "sångnummer".
Det ska bli spännande och se vart det här landar.

Låtarna då, ja den enda låt som jag gillade kom inte ens med till
den andra chansen och den låt jag totalsågade gick vidare till
finalen utan att ens behöva tävla i andra chansen.
Schlager is not my cup of tea!
Tydligen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0