Äntligen!

Efter veckor av längtan och väntan fick jag igår tillbaka
min högerhand, eller iPhone var det ja!
Den blev utbytt mot en helt ny enhet,
vilket betyder att det tydligen var något rejält fel
på min gamla.
Det mest pissiga med hela historien kring reklamationen
har inget med själva iPhonen att göra,
utan handlar om bajstelefonen jag fick låna i ersättning.
Jag hatade den och använde den knappt,
men lyckades i alla fall tappa bort skiten.
För att få hämta ut min iPhone igår var jag tvungen
att pröjsa 1200 kronor.
Rena rånet!!!
Well, nu är jag tillbaka till ett värdigt liv igen
med min kära vita följeslagare i fickan,
så nu tar jag gladeligen emot SMS och samtal igen på mitt privata nummer.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför tvungen att pröjsa? Brukar inte garantijobb vara gratis?

2010-03-12 @ 07:56:21
Postat av: Annisen

Jo, garantijobbet är gratis, men att tappa bort lånetelefonen är inte det. :-(

2010-03-12 @ 08:01:59
URL: http://lillaannisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ahh. Jag förstår. Tråkigt..



Hoppas du inte är alltför sjuk så att det inte blir jobbigt att åka till Sälen. Linus har varit hemma hela veckan nästa och känner sig jättehängig. Och jag har haft det lite småtråkigt!

2010-03-12 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0