Blocket

På sajten blocket.se kan man hitta mycket spännande
att spendera eventuella överblivna slantar på.
Jag har just spanat in en alldeles äkta pistmaskin
som är till salu för ynka 665000 kr + moms.
Lite dyrt kanske, helt klart
men fatta vad extremt manligt att äga en egen pistmaskin!
Det du hunken, det smäller högre än din nya kapsåg!!!

Vad grymt att ha en snubbe som åker före och gör manchesterspår
åt en i backen innan man åker.
Jag älskar ljudet som blir då man åker i nypistade backar.
Ljudet av skidor som fräser spår i hård manchester.
Just det ljudet hörde jag och mannen massor i söndags fömiddag
då vi var nästan ensamma i Lindvallens backar.
En helt gudomlig förmiddag hade vi.
Två vilda själar som förenades till ljudet av fräsande skidor,
med ett gemensamt mål:
kör så det ryker!!

Kommentarer
Postat av: Dandarache

Det är klart att jag skulle kunna komplettera min manlighet med en biffig pistmaskin och självklart skulle jag i så fall kunna ge dig Manchester varje dag :-) men vore det inte lite ballare med en skotra?

2010-03-10 @ 22:09:14
URL: http://Dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0