Fatboy

Idag har vi haft en riktigt skön och soft dag, jag och kidsen.
Ja, jag och dottern har i alla fall softat en hel del
medan sonen har mosat på rejält i Tandådalens Superpark.
Han var rejält mörbultad och har troligen fått en liten hjärnskakning
som resultat av dagens bravader i parken.
Det är tydligen en 360 som gäller...
För er som inte vet vad det är kan jag berätta att
det betyder att man hoppar över ett stort hopp
och snurrar 360 grader och landar schyst.
Svårt?
Ja, innan man kan det och vägen dit är smärtsam,
sedan är det säkert enkelt....

Det har blåst småspik idag också,
eller snarare har det känts som det blåst glassplitter.
Jag och dottern skulle åka Väggen,
men gav upp då vi stod vid kanten och höll på att blåsa baklänges
och ansiktet blästrades med vad som kändes som just glassplitter.
När man befann sig i lä var det däremot helt underbart!
Vi låg en bra stund och solade och lyssnade på schyst musik
vid Telias utställning där de hade stora rosa Fatboys.
Fatboys??
Ja, det är som stora saccosäckar anpassade mer för utomhusbruk
och som man får plats flera personer på.
Helt underbart!!
Jag är supersugen på att själv skaffa en sådan att ha på terassen i sommar
och när den inte används där kan vi ha den i något av kidsens rum.
Gud så härligt att ligga och slappa i en sådan,
läsandes en bok eller surrandes med en faboulus friend,
kanske sippandes på ett glas rosé eller bubbel....
Keep on dreaming, Annisen!


Så här skönt hade jag och dottern på eftermiddagen när vi
låg och njöt vid Telias monter vid Hundfjället.



Kanske kan den här snyggingen, ja inte tjejen alltså
få komma hem till mig lagom till sommaren, eller vad säger du hunken??
Kidsen är helt med på noterna så vi får väl införa något smart kösystem...

Kommentarer
Postat av: Dandarache

Självklart skall vi ha fatboys där hemma! Jag kanske skulle sno en på jobbet? Snart är jag i Sälen.

2010-03-04 @ 06:42:24
URL: http://Dandarache.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja jag har också sneglat på en säck till altanen, men det blir varsin korgstol med mysfilt i iställe..

2010-03-04 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0