Fullt upp...

Jaha, då har nästan hela den här veckan gått,
ja i alla fall vardagsdelen av den.
Det är liksom den som är den absolut tyngsta delen.
Mannen har tillbringat veckan i Holland,
så Annisen har haft mins sagt fullt upp med
allt som rör jobb, hem ungar och hund.
Lägg dessutom till en halvkrasslig måndag,
några större samandrabbningar med tonåringar
och en gigantisk tvättkorg, ja då är lyckan total!

Mannen har i alla fall shoppat loss åt mig
och kommer förhoppningsvis hem med ett gäng
snordyra, men bra hårprodukter från Redken.

Imorgon blir det sista helgen i stugan innan vi drar till Thailand
och på lördag ska vi åka skidor i Trysil.
Hoppas det är nice!
Förra helgen var kanontrevlig, då vi hade med oss goda vänner
som besökte oss för första, men säkert inte sista gången.
Lördagen bjöd på helt underbrt väder med strålande sol
och någon plusgrad och på söndagen vaknade vi till full snöstorm.
Ja, nästan i alla fall :-)
Hoppas att vädret blir toppen denna helg 
så jag får lite färg på nosen innan Thailand.
Om en vecka sitter jag på planet! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas han kom hem i en vettig tid!

Ha en underbar utvilande helg nu! Det är viktigt att ha nedvarvningstid också.

Bli inte sjuka!

Förresten, det blir Paris, men helgen innan jag sa, det var en skillnad på 2500 kr per person med hotell. Gissa om jag längtar!

2010-03-26 @ 06:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0