Oaoao....

Det börjar hända saker nu på budgivningsfronten
och jag hoppas det håller i sig ett tag till.
Min klump av oro i magen över att ingen skulle komma på visningarna
eller vara intresserade och vilja köpa huset har försvunnit,
nu är det mer en fråga om att få det vi vill ha och hoppas på.
Igår letade jag igenom massa foton efter sommarbilder
som en intressent efterfrågar.
Jösses vad svårt det var att hitta neutrala kort på trädgården,
men jag tror jag lyckades klämma iväg några helt OK bilder.
Det är ju inte direkt så man vill lämna ifrån sig
bästa partybilderna från olika sommarfester vi haft
eller bilder där jag ligger på alla fyra på gräsmattan
och spanar på igelkottar.

Nä, nu håller vi alla tummar för en lyckad husförsäljning.
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0