Skönt

Så där ja!!
Nu är besiktningen av huset gjord och allt gick bra.
Som vanligt hade jag fejat och skurat,
dammsugit och torkat och skrubbat golvbrunnar
så de nästan glänste.
Så skönt att det är över nu,
att kunna släppa lite på "garden"
och faktiskt kunna ha tvätt hängande i tvättstugan.
Det är ett supertrevligt par som köpt huset
men de är lite olika oss när det gäller händighet.
Jag få känslan av att tummen sitter lite mitt i handen,
om ens där...
Well, det är inte mitt problem längre hur man målar
ett staket eller vilken färg man anväder då man ska
måla om ett fönster.
I framtiden ska jag fokusera att hålla en terass och en balkong
i topptim samt lägga mitt krut på att underhålla stugorna i Sälen.
Häckklippning på Stafflivägen är numera någon annans problem.
Hallelulja!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du menar häckklippning om häcken överlever. Jag tror att häckarna på gatan är i fara..



Och vilken färg har man när man målar fönster. :o

2010-03-12 @ 07:58:38
Postat av: Annisen

Ja, lite tilltufsade lär de allt bli, men de överlever nog. Ont blod förgås inte så lätt säger man ju och det gäller kanske häckar också?

När man målar fönster har man naturligtvis fönsterfärg!!

2010-03-12 @ 08:04:31
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0