Sportlovsmåndag

Hurra för mobilalam!
Not!!
Jag vaknade alldeles för tidigt imorse av att dotterns
mobil ringde eftersom hon ställt alarmet på den.
När jag har semester vill jag helst inte vakna
klockan 6.30!!

Well, dagen har hittls spenderats på ett ganska skönt sätt.
Vi tog det lite lugnt på moronen eftersom det var rejält
molnigt och blåsigt ute och jag hann ta en runda med
dammsugaren medans sonen tog en runda med Cleo.
Kanske skulle ha bytt med honom,
men riske är att det fortfarnade hade varit smuligt
på golvet då.
Skidåkningen idag har varit lokaliserad till Tandådalen,
eftersom sonen har en kompis som är där på semester.
Jag och dottern åkte i några timmar,
men gav upp vid tvåtiden och åkte hem till hunden istället.
Nu ska jag snart hämta sonen i Lindvallen,
dit han förhoppningsvis tar sig med skidbussen.
Han har redan missat en buss men den som går
efter att liftarna stängt borde han kunna passa.

Innan jag plockar upp honom ska jag in till Teliabutiken
för att fixa ett nytt SIM-kort så mitt mobilnummer fungerar igen.
Telefonen jag ska ringa med är ett skämt,
men förhoppningsvis fungerar den i alla fall...
Attans vad jag saknar min iPhone!

Som kvällsmat vore det nice att ta med en pizza från Majkens,
där de gör helt grymma sådana.
Helst ska man såklart äta där på plats,
och då är Geten en favorit med bland annat
ruccola, chevre, bacon honung och så kan man få
valnötter på om man frågar snällt ...mmm!!!
Nä, vi väntar nog tills hunken kommer upp på torsdagkväll
och äter på plats så vi får godsakerna direkt ur ugnen.


Kommentarer
Postat av: Dandarache

Det vore riktigt gott med en pizza på majkens. :-)

2010-03-02 @ 18:31:57
URL: http://Dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0