Toppen

Yeheha!
Det känns som huvudet ska spängas.
Not so nice,
och jag som har tusen saker att fixa inför
vår resa till Thiland på torsdag.
Nya resväskor måste inhandlas, även fast mannen
hävdar att de vi har kommer att hålla, åtmindstonde dit.
Jag känner mig inte lika säker,
och att stå och se all packning komma utspritt på
transportbandet, ja det vill jag verkligen inte.
Lite pengar ska växlas in, skolböcker ska kopieras
pass och kort ska vara iordning och så ska
Cleo ha allt hon behöver för tre veckors vistelse
hemma hos "extrahusse& matte" Roffe & Catta.

Dessutom måste vi ta hand om mount tvättberg
så att det inte möter oss när vi kommer hem.
Ja, kort sagt....
Annisen har inte tid att bli risig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna för att friskhet redan infunnit sig!



Om ni behöver hjälp med nåt innan avfärd så får ni hojta till. :)

2010-03-31 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0