Torsdagsmys

Egentligen borde jag ha tagit hand om och strykt
Mount tvättberg nu ikväll, handlat allt inför helgens bravader
och gjort något annat nyttigt, men istället valde jag att
lura över bästa grannen på lite italienskt plock och en nästan
full flaska rosé.
Att sitta och surra med Malin är toppentrevligt
och jag kommer att sakna henne och hennes karl
när vi flyttar,för de är supertrevliga grannar,
men jag räknar kallt med att vi fortsätter ses.

Min hunk kom sent omsider hem från Los Finlandia
där han spenderat fyra dagar med att titta på Glamour,
Dr Phil medans han tryckt i sig ruggigt billiga vindruvor.
Ja, han har jobbat också mellan varven....
Jag tror att han tyckt att det varit lite långtråkigt ;-)
När han kom hem fick han en ny parfym som jag köpt
åt honom då hans gamla tagit slut.
Det blev Guccis nya doft, en underbart maskulin doft
som uttrycker lite pondus och business,
precis som hunken ;-)
Me like!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, egentligen borde väl jag ha spikat lister och hjälpt Sambon med diverse annat. Men vår lösning var betydligt trevligare..



Framöver (när vi till sist inte har en byggarbetsplats hemma) så ska vi se till att ni kommer till oss på småprat...

Och förresten räknar vi också kallt med att vi fortsätter ses. Det blir lite mer omständigt, men trots allt så är det ju bara en cykeltur bort. :)



Tack för igår!

2010-03-19 @ 07:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0