Sommarland

Sommarland i Skara i 30 graders värme och inte ett moln på himlen.
Himmel eller helvete?
Ja, det beror på vem du frågar.
Vi åkte från Trollhättan så vi kom lagom till de öppnade.
Kön med förväntansfulla barn och vuxna var lång redan då.
Vi köpte biljetter och satte av direkt mot gocartbilarna.
Vi hann med ett par vändor innan värmen och kön fick oss att ge upp.
Gocart ger mig horn i pannan!
Superkul!
Att komma till vattenland var som att komma till helvetet!
Varmt och tjokt med folk, köer och ännu mer köer.
Mannen och barnen åkte.
Jag vaktade gjejer och solade.
Åkte dock skruven med dottern.
Vi hann med karuseller, mer gocart
och mannen och barnen avslutade dagen med vattenskidor och wakeboard.

Jag och barnen framför entrén till Sommarland.


Gocart får hornen att växa fram på mig.


Jag och barnen i ett snurrande hjul. Läskigare än det ser ut!



När vi kom till bilen och skulle åka hemmåt, ja gissa vad....
Bilen gick superdåligt och jag trodde aldrig vi skulle ta oss hem.
Mer om det senare, men jag är glad att jag har en tålmodig och fixig man!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0