Mer bilder från France


Utsikt över hamnen i St Tropez. Det är en otroligt mysig by, men prisläget
är lite högt ;-).


Cinderella i sin vagn. Hon blev illamående efteråt...


Jag och mannen på vägen till bergsbyn Gourdon. Vägen är smal och slingrar
sig uppför berget. I vissa kurvor möter man sig själv, eller en lastbil!


Jag och barnen i Gourdon. Det stupar lodrätt ner många meter utanför muren.


Jag svalkar fötterna i en flod på väg tillbaka från Gourdon.
Vägen dit är enormt vacker och sevärd.


På takvåningen och terassen till festivalpalatset i Cannes ligger det under
juli/augusti en otroligt häftig klubb.


På något konstigt sätt hamnade vi där efter ett restaurangbesök
just den kvällen då Nikki Bellucchi  spelade och temat var EROTIC!


Mannen mår otroligt bra!


Jag mår otroligt bra!


Blondinerna mår otroligt bra!


Barnen slänger mig i poolen,
med lite hjälp av någon jag trodde var min vän ;-).

Kommentarer
Postat av: Pull

Men kära du! Jag försökte ju hjälpa dig... (He, he!!!)

2008-07-16 @ 12:17:19
Postat av: Annisen

Eller hur!!

Men hämnden är ljuv, kära du, så när du minst anar....

2008-07-16 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0