Annisen loves Bono

WOW!!!
Madonna kommer att få jobba hårt nästa söndag
för att nå upp till U2´s nivå under gårdagens konsert
på Ullevi.
Bono med sin underbara röst!!
MAGISKT!!
Ni får full pott av stjärnor, getingar och plus av mig!

Scenbygget var fantastiskt och jag betvivlar att någon annan artist kommer
att "slå" det här inom de närmaste åren.
Under extranumren tändes en gigantisk discokula i toppen av scenen.
GRYMT!! 


Trots att vi hade platser ganska högt upp hade vi grym utsikt över hela
scenen och allt som hände.
Jag får fortfarande rysningar när jag tänker på hur hela Ullevi lyses upp
av tändare och fylls av närmare 60 000 personers lyckliga röster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0