Mer tips

Eftersom jag inte hade fler böcker med mig och suget att läsa
satt in rejält  kunde jag inte låta bli utan slank in på Pocketshoppen
och roffade åt mig tre böcker efter dagens utbildning.
Jag fick kriminalromanen "Jag dödar" av Giorgio Faletti rekommenderad
och efter att ha läst på baksidan kunde jag inte annat än köpa den.
Vad sägs om en radiopratare som under en nattlig direktsändning
får ett samtal från ensam lyssnare som berättar att han inte kan sova
om nätterna utan istället dödar.
Näst morgon hittas kropparna av en berömd Formel 1-förare och hans
kända flickvän. De har blivit mördade och sedan flådda.....
Not so nice!!

Well, jag började i alla fall läsa på en uteservering tillsammans
med ett vinglas och en tallrik wookade räkor och vad ska jag säga....
Det blir en sen kväll för Annisen och säkerhetskedjan kommer att läggas på.
Återkommer med en mer utförlig rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0