MADONNA

Oki...
Mission impossible är det som gäller på måndag klockan 9.00.
Då ska jag och mannen, på skilda håll försöka få biljetterna med stort B.
Madonna på Ullevi den 9 augusti!
Sticky & Sweet Tour!
Måste ha!!!
Tyvärr tror jag att det är flera som tänker liknande tankar.
Smider samma planer för just den augustikvällen.
Götalaborg och ett fullsatt Ullevi,
tusen och åter tusentals människor förenade till
en enda stor organism denna kväll.
Gungar, klappar och älskar tillsammans,
och med ett enda mål!
Att  älska och hylla denna lilla kvinna som skänkt
oss så mycket musik genom åren.
Och jag tänker vara där...
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi ses där! Vi har redan bokat hotell, vet inte om det var väl kaxigt, men men... Tjing!

2009-02-04 @ 08:15:56
Postat av: Jag

Vad innebär organsim? ;)

2009-02-04 @ 14:15:40
Postat av: Annisen

S: Smart gjort tjejen!

Jag: När jag smattrar går det ibland fort...dessutom flyttar sig markören utan att fråga ibland ;-).

2009-02-04 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0