Cleo

Här kommer några bilder till på vår lilla sötis...
Cleo är en Jack Russel och en liten dam som jag ser fram emot
att få tillbringa många timmar i skog och mark tillsammans med
under många år framöver.
Det är väldrigt läraktiga hundar som behöver mycket aktivering
och tydlighet för att må bra,
men det ska väl å andra sidan alla hundar ha rätt till.
Först på agendan står valpkurs, sedan satsar vi på lydnad och till nästa
höst har jag en dröm,  kantarellsök!


Cleo i husses knä.


Tittut!
Här har hon krypt in mellan mig och sonen för att lägga sig och vila.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hon är så sööööt! Längtar tills jag får träffa henne!

Fika hos oss söndag em?

C

2009-06-04 @ 09:02:31
Postat av: Sanna

Men vilken liten sötnos! Tänk att ni ska bli hundägare, vad avis jag blir! Micke har lovat att vi ska överväga hund (ett framsteg för honom) om några år. Det ser jag fram emot! Tills vidare kanske vi får passa Cleo någon gång?! Och ta en promenad eller två. När ses vi? Vad gör ni i helgen? Kramar!

2009-06-04 @ 11:17:11
Postat av: Annisen

Catta & Sanna:

Ja, visst är hon underbar fin!

Nästa söndag kommer hon hem. Första månaderna blir det lungt med långa prommisar,men sedan...och visst går det att låna henne framöver.

I helgen står en längre cykeltur på schemat men annars är det lugnt.

2009-06-04 @ 17:29:25
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0