Mer Cleo...

Här kommer lite bilder från helgen i Sälen...

På spaning....


Haha, här har jag hittat en jättespännande ny leksak,
nämligen lillhusses käraste ägodel....mobilen!
Gissa om det var någon som kom ur sängen fortare än kvickt när han
förstod varför vi tyckte han skulle ta och titta vad Cleo fått tag på!


Vi har en inhängnad där lilla damen kan vara fritt och det är toppen,
speciellt mitt i natten då det inte finns tid att sätta på sele och koppel
för att ta en snabb kiss!


Kottar är spännande!


Ibland blir jag lite sugen på att gosa och då lägger jag mig på rygg...


Japp, det fungerade den här gången också!


Här håller hunken husse på att sätta kakel för glatta livet.
Han är så otroligt händig, min hunk....
sätter kake och bockar rör för glatta livet och dessutom är han snygg!
Sa jag att han har stora muskler också?
:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte så dum du heller!



:-)

2009-06-25 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0