Oj oj oj...

Nu är det snart dags!
Om 19 timmar lyfter jag.
Packat?
Har precis börjat....
Nu går det på rutin kan jag lugnt säga.
Rutiner är bra ibland, typ nu!
Svårigheten ligger bara i att få ihop den rätta mixen.
Strand, trekking och storstad kräver lite olika outfits,
och jag vill släpa på så lite som möjligt.
Av högarna som väntar på att åka i väskan att dömma
har jag misslyckats den här gången också.
Men det blir bättre och bättre för varje resa.

Attans....nu börjar det kännas verkligt...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en underbar semester, oj vad avis jag är! Njut massor och blogga gärna - jag kommer läsa!! Kramar till er alla!

2009-03-03 @ 21:06:49
Postat av: Catarina

Ha en underbar semester! Kramar Catarina

2009-03-04 @ 09:13:10
Postat av: Annisen

SANNA & CATTA:

Ja, jag ska göra allt jag kan för att ha en underbar resa med massor av upplevelser och äventyr.

Hade så velat träffas innan...det var länge sedan nu. Jag är som fantomen...man vet att jag finns men ser mig aldrig, typ ;-)

Jag kommer att uppdatera bloggen så ofta jag kan och blir bara glad om ni vill läsa och kommentera.

Älskar er....du fina på Bombardier också som inte kan kommentera utan bara läsa!

STORA KRAMEN!!!

2009-03-04 @ 12:55:10
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0