Snälla, lite moln...

Idag skulle jag verkligen uppskatta en molnig himmel.
Mina fötter är brännad och barnen har tyvärr också antagit
färgen av kokt kräfta på vissa delar av sina kroppar.
Idag är det alltså skugga som gäller...
Skugga och läxor för dem och skugga och bokläsning för mig.
Solen känns mycket starkare nu än när vi vait här  tidigare år
i januari och det är rejält mycket varmare.
Inte obehagligt på något sätt för det är en skön, fuktig värme.
När mannen kommer ner får han ta med mer solskydd för det
är faktiskt ganska så dyrt här och flarrorna är små.
Minst faktor 30 är vad som gäller, men tydligen behövs även kraftigare doningat..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aj då, akta er för starka solen. Dan får shoppa storflaskan med faktor 50 tror jag. Ha det toppen! Dan: på onsdag är Micke själv med Elsa för jag är på konferens. Torsdag är jag också hemma. Välj vilka du vill träffa ;-) Tjing! Kramar till alla

2009-03-10 @ 06:51:11
Postat av: EDEL

Hokkus Pokkus!!!Skickar över vårat VÄDER till är.Grått och snön vräker ned.Tänk om ni kunde få det om inte annat för bara en liten stund.Längtar efter värme.!!

Var rädda om Är,ta det försiktigt i Solen.

Kram//till är alla

2009-03-10 @ 14:45:35
Postat av: Mannen, myten, konceptet som sitter på tåget till Stockholm

Jaha, dags igen för ännu en duvning i certens värld. Kontrasten är nog total om man jämför Lanta med Västerås. Jag skulle kunna ta del av solen som lyser där en stund i alla fall. Precis som du sade så skulle tiden gå fort och jag kan inte förstå att det är bara ett par dagar kvar nu tills vi ses. Stor kram!!!

2009-03-10 @ 16:24:03
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Per

Trevlig läsning här på din blogg.

Grattis på födelsedagen den 13/3.!!!



Per

PS. Be Mammisen att ringa a.s.a.p. D.S.

2009-03-10 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0