Tillbaka på Lanta

En kort uppdatering så att n ser att vi lever och har det bra.
Jag skriver ett längre inlägg senare men nu är vi i alla fall tillbaka på Koh Lanta.
Bussresan från Bangkok till Krabi gick förvånandsvärt bra,
förutom att vi blev lite försenade på grund av att ett ruskigt
regn och åskväder när vi åkte från Bangkok.
Bilarna krypkörde på motorvägen....
Indiana Jones dubbad på thai var filmen som visades....
Nice :-)
Från Krabi lyckades vi med konstycket att få en egen minivan som körde oss
ända fram till resorten på Lanta för 396 THB, och det kostar vanligtvis 2300 THB.
Är jag bra, eller är jag bra??

Vad ska vi fördriva dagarna med här då?
Jo, tre dagar kommer att gå åt till dykning eftersom vi har bestämt att
dottern ska få gå Advancekursen här och då passar vi andra på
att följa med på samma båt och dyka själva.
Riktigt roligt ska det bli!!
Annars har jag och mannen tagit våra obligatoriska långprommenader längst stranden,
vi har ätit god mat och en och annan chang har slunkigt ner genom mannens strupe.
Kort sagt, vi har det som vanligt väldigt skönt!
 

Kommentarer
Postat av: Christina Bylander

Som jag tidigare sag: "snart får du betalt för att de får skjutsa dig". Jag är inte nååå avundsjuk när jag läser vilka äventyr ni varit på samt kollat korten. Kram från mor/svärmor/mormor

2009-03-20 @ 07:43:23
Postat av: Sanna

Hej! Sitter här hemma och läser din blogg. Solen skiner och snön smälter. Jag vill ha vår! Eller ännu hellre sommar när jag läser om era äventyr. Sååå underbart. Är så avundsjuk på er som ska få dyka och Linnea som ska bli advanced diver. Ni är så coola! Hejja! Men var rädda om er! Många kramar från mellangården

2009-03-20 @ 08:26:21
Postat av: FARMOR

WOW!!!Redan på film?Det var väll är själva .Skönt att resan gick bra till Lanta.Hoppas ni får underbara dagar där .Här är våren på väg.

Stor kram till är från oss E och L

2009-03-20 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0